Moda jest istotnym czynnikiem kultury –mówi nam co jest modne w danym sezonie; które kolory i tkaniny łączyć, a które nie; jak odpowiednio ubierać się szczególne okazje. Przemysł modowy niezwykle szybko się rozwija i jest idealny dla osób kreatywnych, i z wyczuciem stylu.
Jedną z szybciej rozwijających się gałęzi gospodarki jest przemysł odzieżowy. Przykłady polskich przedsiębiorców działających w tym segmencie pokazują jego istotny potencjał. Wraz z dynamicznym rozwojem sektora mody rośnie zapotrzebowanie na kadry i menedżerów, którzy nie tylko będą rozwijać spółki w kraju, ale pozwolą im na ekspansję zagraniczną.
Celem studiów jest wyposażenie absolwentów w praktyczna wiedzę z zakresu skutecznego zarządzania i promocji w sektorze mody z uwzględnieniem polskich i unijnych regulacji mających zastosowanie w tej działalności, w szczególności prawa własności intelektualnej.
Studia przeznaczone są przyszłym menedżerom segmentu kosmetyczno-odzieżowego, osobom, które fascynują się tą branżą, a do tej pory zdobywały doświadczenie w innych sektorach oraz prawników obsługujących branżę kreatywną.
Zapisz się na kierunek Zarządzanie na Uczelni Jańskiego już teraz