fbpx
Rekrutacja trwa +48 511 337 050 +48 668 487 741

Zarządzanie w sektorach mody

Studia przeznaczone są przyszłym menedżerom segmentu kosmetyczno-odzieżowego, osobom, które fascynują się tą branżą, a do tej pory zdobywały doświadczenie w innych sektorach oraz prawników obsługujących branżę kreatywną.

Studia mają charakter doskonalący. 

Celem studiów jest przekazanie słuchaczom profesjonalnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu organizacji i zarządzania w przemyśle modowym. W trakcie studiów słuchacze zdobędą wiedzę i umiejętności w szczególności z zakresu: działania rynków modowych w kraju i zagranicą, nowoczesnych technik marketingowych, innowacyjnych metod reklamy i sprzedaży, zarządzania marką modową.

Tabela opłat

Opłaty za cały okres studiów 2-semestralnych
Opłata miesięczna
10 x 320,00 zł = 3 200,00 zł
Jednorazowa opłata
3 200,00 zł

Studia te przeznaczone są osobom, które zainteresowane są podjęciem pracy w branży mody oraz w branży kosmetycznej jako product manager, marketing manager, kupiec, brand manager, trend forecaster, manager ds. komunikacji; osobom, które chcą działać w branży mody jako freelancer w obszarze zarządzania projektem; podmiotom prowadzącym sprzedaż online, w tym również poprzez media społecznościowe; przedsiębiorcom w branży odzieżowej;pracownikom agencji m.in. pr-owych, reklamowych, modelek, aktorskich, absolwentów kierunków projektowych (fashion, design) i artystycznych chcący pogłębić i ugruntować swoją wiedzę oraz rozszerzyć o wymiar praktyczny, rynkowy (nowe media, technologie, branding, e-commerce)

Metody kształcenia

Wykorzystywane metody kształcenia, na studiach Podyplomowych, to nie tylko klasyczne wykłady, ćwiczenia, seminaria, laboratoria, konwersatoria, ale też studia przypadków, projekty (w tym małe formy filmowe), spotkania i projekty z praktykami, praktyki w działach personalnych.

Kluczowe przedmioty

Kluczowe przedmioty:


Podstawy zarządzania oraz zarządzanie strategiczne

Strategie biznesowe i analiza finansowa

Zarządzanie i organizacja przedsiębiorstw w sektorach mody

Wybrane zagadnienia prawne w sektorach mody

Marketing i plan marketingowy

Analiza polskiego rynku mody

Trendwatching czyli Badanie trendów w modzie

Brand management

Reklama w mediach społecznościowych

Research i analiza rynku

E-commerce

Zarządzanie w handlu i branży modowej

Sylwetka absolwenta

Absolwent studiów podyplomowych wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania modą i sektorem modowym oraz organizowania komercyjnych i niekomercyjnych imprez  modowych, eventów, itd.

Potencjalne miejsca i stanowiska pracy absolwentów

Potencjalne miejsca i stanowiska pracy absolwentów:
menadżer firmy modowej

agencje PR, reklamowe

firmy eventowe

firmy kosmetyczno-odzieżowe

przedsiębiorstwa odzieżowe

domy mody

media społecznościowe

prowadzenie własnej firmy

Zapisz się na Studia Podyplomowe w Wyższej Szkole im. Bogdana Jańskiego już teraz