fbpx
1st-Z-ZSM

Zarządzanie w sektorach mody

Specjalność Zarządzanie w sektorach mody jest kierunkiem unikatowym, łączącym w sobie wiedzę z zakresu zarządzania oraz szeroko pojętej branży modowej (rynkiem fashion oraz branżą odzieżową).

Celem studiów jest wyposażenie absolwentów w wiedzę i umiejętności między innymi z zakresu: działania rynków modowych w kraju i zagranicą, nowoczesnych technik marketingowych, innowacyjnych metod reklamy i sprzedaży wyrobów odzieżowych, jak też z zasadami kreowania i zarządzania marką modową.

 Studia te skierowane są do osób, które na co dzień pracują w branży kreatywnej, szczególnie w segmencie odzieżowym, kosmetycznym oraz dla wszystkich, którzy zainteresowani są biznesem, zarządzaniem w branży mody. 

Odbiorcy

Studia skierowane  są dla  przyszłych menedżerów segmentu kosmetyczno-odzieżowego, osób, które fascynują się tą branżą, a do tej pory zdobywały doświadczenie w innych sektorach oraz prawników obsługujących branżę kreatywną, dla tych, którzy założyli lub chcą założyć firmę w branży odzieżowej, np.: twórcy start-upów, fotografowie, projektanci, wizażyści, styliści, menedżerowie artystów, celebrytów, aktorów, blogerów i innych osób publicznych, agencji modelek, agencji aktorskich oraz agencji PR-owych oraz reklamowych, osób prowadzących działalność kulturalną i rozrywkową, podmiotów prowadzących sprzedaż online, w tym również poprzez media społecznościowe.

Metody kształcenia

Wykłady, ćwiczenia, warsztaty z wykorzystaniem  nowoczesnych technologii

Kluczowe przedmioty

Kluczowe przedmioty na tej specjalności:


Podstawy zarządzania oraz zarządzanie strategiczne

Strategie biznesowe i analiza finansowa

Zarządzanie i organizacja przedsiębiorstw w sektorach mody

Wybrane zagadnienia prawne w sektorach mody

Marketing i plan marketingowy

Analiza polskiego rynku mody

Sylwetka absolwenta

Absolwent specjalności zarządzanie w sektorach mody posiada podstawową wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania modą i sektorem modowym oraz organizowania komercyjnych i niekomercyjnych imprez  modowych, eventów, itd. Celem studiów jest kształcenie profesjonalistów przede wszystkim w zakresie pracy managera firmy modowej:
kształcenie w kierunku założenia i prowadzenia własnej firmy

kształcenie profesjonalistów wyspecjalizowanych w zakresie organizacji i zarządzania firmami w branży mody

AW trakcie studiów student nabywa kompetencje w szczególności w zakresie:
Wiedzy na temat poznania struktury i segmentacji rynku, rozumienie „systemu mody”

Znajomości organizacji i zarządzania w przedsiębiorstwach odzieżowych,

opanowania podstaw marketingu oraz rozumienia specyfiki marketingu mody

Potencjalne miejsca i stanowiska pracy absolwentów i kariera po studiach:

Potencjalne miejsca i stanowiska pracy absolwentów:


menadżer firmy modowej

agencje PR, reklamowe

firmy eventowe,

firmy kosmetyczno-odzieżowe

domy mody

prowadzenie własnej firmy

Zapisz się na kierunek Zarządzanie na Uczelni Jańskiego już teraz